Конструктивні особливості:
Більш потужний двигун 24 к.с – КМ385ВТ.
Привід насосу гідронавісної системи від двигуна, а не від КПП Передній ведучий міст.
Сучасний дизайн (новий капот).
Висока маневреність.
Комфортне робоче місце.
Вертикальний 3-циліндровий дизельний двигун.
Водяне охолодження двигуна.
Прямий безремінний привід від двигуна до КПП.
Повністю шестеренчасті КПП і задній міст.
ВВП із заднім поздовжнім розташуванням.
Великі колеса 6.00-14 / 9.5-20.
Задні барабанні гальма.
Роздільні гальма задніх коліс. (//ukrgo.com.ua)
Стоянкове гальмо.
Більші габарити.
Більша вага.
Комплектація: Гідравлічний вихід з швидкороз'ємною муфтою.
Комфортне відкидне сидіння.
Покажчик тиску масла, покажчик сили струму бортової мережі, покажчик температури охолоджуючої рідини, покажчик рівня палива, тахометр та лічильник мотогодин.
Покажчики поворотів, звуковий сигнал, дальнє і ближнє світло.
Електрична розетка для причепа.
Вимикач маси.
Задня додаткова фара.
Вантажі для задніх коліс 2х20кг.
Передній навісний вантаж 4х9кг.
Дзеркала заднього виду.
Крила передніх коліс.
Ручний газ.
Зчіпний пристрій для причепа.
Автор, контакти
Геннадий Иванович Челахов / відгуки, інфо. / оцінка активності